Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при запалването на колата - 156 2.0 Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при запалването на колата - 156 2.0 Selespeed

    Здравейте, колеги!
    Проблемът при мен е от 2 дни. Та той се състои в това, че колата ми прави проблеми с паленето. В смисъл - вкарвам ключа изчаквам 4-5 секунди лампичките да изгаснат и да прочете имобилайзера, дава ми да завъртя ключа, но уви - не пали... След 10-15 врътвания накрая ми запалва и няма абсолютно никакъв проблем с вървежа.
    Моето виждане - в последно време рядко карам колата и дори измерихме с 1 приятел напрежението на акумулатора - малко по-ниско от обичайното. Друго, което ми направи впечатление беше това, че като отключвам не се чува обичайния бъздящ звук (не ми се смейте - не знам какъв е този звук - лично според мен е от инжекциона)
    Мерси предварително на отзовалите се

  • #2
    ...

    Comment


    • #3
      Като за начало си провери клемите на акумулатора,дали правят добър контакт и си зареди акумулатора.Прилича ми на хлабава връзка.А,"бъздящият" звук е помпата на селеспийда.
      Mercedes ML 63 AMG 07'
      159 TI 2.4JTDm SW 09'
      156 2.0 20V Turbo
      VW Phaeton 3.0 TDI 09'
      sigpic

      Comment


      • #4
        Върти на стартер , но не пали , така ли ?

        Comment


        • #5
          Да, върти, но не пали, като е топла по-лесно пали примерно от 5 път...-

          Comment


          • #6
            нъли датчик на колянов вал даваше подобни проблеми, до колкото съм чел по форума?
            1.9JTD 105+

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
              нъли датчик на колянов вал даваше подобни проблеми, до колкото съм чел по форума?
              Дамм, обаче обикновено го прави на топъл мотор, а на студено няма проблеми. Все пак нищо не пречи и това да е
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                При мен имах една 145-ца и на студено не палеше. От 10 пъти един припалваше, работеше 5 мин. и гаснеше.

                Да се закачи на диагностика. Ако е от датчика си записва грешка.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  А бъздящия звук не е задължително да е от помпата на селеспийда. Тя работи няколко секунди и не "бъжди".

                  Твърдо проблем свързан с акумулатора. Провери клемите и замери акумулатора. Другия елементарен начин за проба е да пробваш да я запалиш с кабели. Ако проблема ев силата на тока ще си запали без проблеми.
                  Може ниския ток в акумулатора да ти е няколко неща- ЕГН на акумулатора, оттечки, недобро зареждане...
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment

                  Working...
                  X